Tudi december za Mazdo v Sloveniji nadvse uspešen mesec z visokim tržnim deležem

Objavljeno: 10. 1. 2019

Mazda Motor Slovenija je tudi v zadnjem mesecu leta 2018 zabeležila rast prodaje. Slednja je bila za 40 % višja kot leto poprej, decembrski tržni delež pa je znašal 2,5 %.

Tudi na letni ravni je Mazda na slovenskem trgu dosegla odličen rezultat. Čeprav se je slednji zmanjšal za 8 %, je Mazda uspela povečati obseg prodaje in v primerjavi za letom poprej prodala za 11 % več vozil. Tako je tržni delež Mazde v Sloveniji za leto 2018 zrasel na 1,9 %.

Najbolje prodajan Mazdin model v letu 2018 je bila Mazda CX-3, sledila sta ji Mazda3 in Mazda CX-5. Mazdina večkrat nagrajena SKYACTIV tehnologija navdušuje z vrhunskimi zmogljivostmi, izjemno varnostjo in zavidljivo varčnostjo. Navdušujoč oblikovalski jezik KODO skupaj z izjemno tehnologijo poskrbi za izjemno lastniško in vozno izkušnjo.

* Vir: JATO Dynamics, Mazda Motor Slovenija

Piškotki

Ta spletna stran za funkcionalnost strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Nekateri piškotki so bili morda že nameščeni v skladu z zakonodajo. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo

V redu