V Ljubljani, 1. oktobra so ljubitelji kave po vsem svetu ob mednarodnem dnevu kave praznovali s svojim najljubšim toplim napitkom.
- Katera najbolj ustreza vašemu okusu: tista z električnim pogonom ali z izjemno učinkovitimi motorji z notranjim zgorevanjem
- Mešanica, ki pritegne poglede: prvi Opel z novim oblikovanjem in digitalnim kokpitom Pure Panel
- Izbira kupcev: drugi najbolj priljubljeni električni kompaktni SUV v Nemčiji letos
Opel Mokka že od svoje predstavitve leta 2020 vzbuja pozornost. Zasnovana je kot avto, ki nagovarja čustva in kaže pot znamke v prihodnost, zato je Opel Mokka prva dobila novi obraz znamke, poimenovan Opel Vizor. Bila je tudi prvi Opel z armaturno ploščo Pure Panel in povsem digitaliziranim kokpitom. Prvič pri Oplu so lahko kupci Mokke že ob začetku prodaje izbirali med električnim pogonom in izjemno učinkovitimi motorji z notranjim zgorevanjem.
Baterijsko električna Opel Mokka-e, prejemnica cenjenega priznanja zlati volan v Nemčiji leta 2021, ne navdušuje le z drznim in čistim oblikovanjem, temveč tudi z zmogljivostjo. Elektromotor s 100 kW/136 KM in 260 njutonmetri največjega navora zagotavlja zmogljiv, skoraj neslišen pogon. Z enim polnjenjem 50-kWh baterije je po podatkih WLTP mogoče prevoziti do 338 kilometrov brez lokalnih emisij.
Hitrost je elektronsko omejena na največ 150 km/h. Zaradi najsodobnejšega sistema regenerativnega zaviranja je Mokka-e še učinkovitejša, saj električno vozilo med upočasnjevanjem ali zaviranjem rekuperira energijo. Približno 30 minut ‘dolivanja’ elektrike na polnilni postaji z enosmernim tokom moči 100 kW zadošča, da baterijo napolnimo do 80 odstotkov kapacitete.
Živahni, a varčni bencinski in dizelski motorji razvijejo moč v razponu od 74 kW (100 KM) do 96 kW (130 KM). Zmerna poraba goriva in odlična zmogljivost sta značilni za vse pogonske agregate (kombinirana poraba goriva po WLTP: 6,0–4,4 l/100 km, emisije CO2 136–116 g/km). Za motorje je značilna izjemna učinkovitost in delujejo s kar najmanjšim notranjim trenjem in izgubami. Tudi turbopolnilnik se odziva takoj in razvije močan navor že pri nizkih vrtljajih. Motorji so na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom z uglajenim prestavljanjem in obvolanskima prestavnima ročicama.
Mokka ostaja zvesta Oplovi tradiciji zagotavljanja inovativnih tehnologij iz višjih tržnih segmentov širokemu krogu kupcev. Mednje sodijo ‘visoke tehnologije’, kot je aktivna pomoč pri vožnji, ki vključuje prilagodljivi regulator hitrosti (ACC) in napredni sistem ohranjanja vožnje po voznem pasu. Najsodobnejši je tudi sistem osvetlitve s prilagodljivimi in zato neslepečimi Intelli-Lux LED® matričnimi žarometi s 14 elementi. Vse različice so serijsko opremljene z električno parkirno zavoro in sistemom za prepoznavanje prometnih znakov. Na voljo so tudi 180-stopinjska vzvratna kamera, samodejni parkirni pomočnik, zaščita stranice in opozarjanje na mrtve kote.
Opel Mokka je s kombinacijo drznega oblikovanja, možnosti izbire med baterijskim električnim pogonom in motorji z notranjim zgorevanjem ter inovativnimi tehnologijami že dolgo zelo priljubljena pri kupcih. Na Oplovem pomembnem domačem trgu v Nemčiji je Mokka od začetka leta na tretjem mestu v segmentu SUV-B, pri čemer je baterijska različica še uspešnejša: Mokka-e je v prvih osmih mesecih letošnjega leta drugo najbolje prodajano električno vozilo v svojem segmentu.
V Sloveniji je Mokka najbolj prodajani model v Oplovi paleti osebnih vozil in ima kar 29% delež. Na trgu električnih vozil pa Mokka-e v svojem segmentu zastopa tretje mesto najbolj prodajanega modela z 12,95% deležem. S svojim kul dizajnom, prečiščeno notranjostjo in inovativno tehnologijo je všečna izbira kot dobra kava.