Opel ima v avtomobilski panogi vodilno vlogo pri uvajanju prihodnjega emisijskega standarda Euro 6d-TEMP, ki vključuje meritve RDE (Real Driving Emissions, emisije pri dejanski vožnji) na javnih cestah.
- Napredna tehnologija: selektivna katalitska redukcija (SCR) za Insigniine 1,6-litrske dizelske motorje
- Optimalna naknadna obdelava: SCR plus AdBlue za manjše emisije NOx
- Brez izjem: vsi modeli Oplovih osebnih vozil bodo že letos skladni s standardom Euro 6d-TEMP
- Euro 6d-TEMP: v novi standard bodo prvič vključene emisije pri dejanski vožnji
Rüsselsheim. Opel ima v avtomobilski panogi vodilno vlogo pri uvajanju prihodnjega emisijskega standarda Euro 6d-TEMP, ki vključuje meritve RDE (Real Driving Emissions, emisije pri dejanski vožnji) na javnih cestah. Do septembra 2019, ko bodo nove stroge omejitve obvezne za vse na novo registrirane avtomobile, je še več kot 12 mesecev, večina različic Oplovih modelov pa je že skladnih s standardom Euro 6d-TEMP. Tako bodo v celotni paleti Oplovih modelov, ki jo sestavljajo ADAM, Corsa, Astra, Cascada, Insignia, Mokka X, Crossland X, Grandland X in Zafira, na voljo bencinski in plinski (LPG) motorji, skladni s standardom Euro 6d-TEMP, kupci pa bodo lahko izbrali tudi ustrezne dizelske pogone. Novi 1,6-litrski dizli za Insignio predstavljajo naslednji korak v Oplovem uvajanju motorjev, skladnih s standardom Euro 6d-TEMP.
Poleg na novo razvitih motorjev, kot je zmogljivi, varčni in do okolja prijazni 1,5-litrski dizel s 96 kW/130 KM za Grandlanda X(poraba goriva[1]: mestna vožnja 4,7–4,7 l/100 km, zunajmestna vožnja 3,8–3,9 l/100 km, kombinirano 4,1–4,2 l/100 km, emisije CO2 108–110 g/km), Opel obstoječe pogonske agregate dopolnjuje z najsodobnejšimi tehnologijami za nadaljnjo optimizacijo naknadne obdelave izpušnih plinov v skladu s standardom Euro 6d-TEMP. Tako so 1,6-litrski dizelski motorji za Insignio zdaj opremljeni s selektivno katalitsko redukcijo (SCR) (poraba goriva1 modela Grand Sport z motorjem 1.6D z 81 kW/110 KM: mestna vožnja 5,2 l/100 km, zunajmestna vožnja 3,9 l/100 km, kombinirano 4,4 l/100 km, emisije CO2 116 g/km CO2; Sports Tourer: mestna vožnja 5,4 l/100 km, zunajmestna vožnja 4,2 l/100 km, kombinirano 4,6 l/100 km, emisije CO2 121 g/km; poraba goriva1 modela Grand Sport z motorjem 1.6D s 100 kW/136 KM: mestna vožnja 5,8–7,0 l/100 km, zunajmestna vožnja 4,2–4,6 l/100 km, kombinirano 4,8–5,5 l/100 km, emisije CO2 122–144 g/km; Sports Tourer: mestna vožnja 6,0–7,0 l/100 km, zunajmestna vožnja 4,5–4,7 l/100 km, kombinirano 5,0–5,5 l/100 km, emisije CO2 132–146 g/km). Kljub varčni porabi goriva Insignia 1.6D navduši z vrhunsko zmogljivostjo, saj iz mirovanja pospeši do 100 km/h v približno 10,5 sekunde in doseže največjo hitrost 212 km/h.
V postopku SCR se v izpušne pline vbrizgava tekočina AdBlue. Raztopina se razgradi v amonijak, ki se shrani v substratu katalizatorja. Dušikovi oksidi (NOx) vstopajo v katalizator skupaj z drugimi izpušnimi plini in se selektivno reducirajo v dušik in vodo. Vozila, skladna s standardom Euro 6d-TEMP, kot je na primer Insignia, bodo zato izvzeta iz morebitnih prepovedi, ki bodo v središčih mest veljala za vozila z dizelskim motorjem.
Oplovo prizadevanje za skladnost s standardom Euro 6d-TEMP je del strategije znamke, da prevzame vodilno vlogo pri zmanjšanju CO2. Naslednji korak na poti k temu cilju je uvedba štirih elektrificiranih modelov do leta 2020, vključno z naslednjo generacijo Corse, ki bo na voljo tudi z izključno električnim pogonom. Do leta 2024 bo Opel postal povsem elektrificirana znamka osebnih vozil, saj bodo vsi modeli poleg pogona z motorji z notranjim zgorevanjem na voljo tudi v različici z električnim pogonom – kot hibrid ali akumulatorsko električno vozilo.
[1] Meritve WLTP, zaradi primerjave pretvorjene v vrednosti NEDC.