OPEL PREHITEVA ROK ZA EURO 6D-TEMP Z 79 NOVIMI POGONI

Objavljeno: 10. 6. 2018

Danes, približno 14 mesecev preden postane Euro 6d-TEMP v septembru 2019 obvezen za vse na novo registrirane avtomobile, je s strogo novo omejitvijo skladnih že več kot 79 Oplovih pogonskih sklopov.


  • Od ADAMA do Zafire: Euro 6d-TEMP v celotni ponudbi modelov
  • Optimalen nadzor emisij: dizelski motorji s tehnologijo SCR in filter delcev v bencinu za 1,6-litrski bencinski motor z neposrednim vbrizgom
  • Naslednji koraki pri uvajanju Oplovih motorjev z malo emisijami: Corsa BEV, priključni hibrid Grandland X




Rüsselsheim. Danes, približno 14 mesecev preden postane Euro 6d-TEMP v septembru 2019 obvezen za vse na novo registrirane avtomobile, je s strogo novo omejitvijo skladnih že več kot 79 Oplovih pogonskih sklopov. Tako ima Opel vodilno vlogo pri uvajanju prihodnjega evropskega emisijskega standarda, ki vključuje meritve RDE (Real Driving Emissions, emisije pri dejanski vožnji) na javnih cestah. Bencinski in plinski (LPG) motorji, skladni s standardom Euro 6d-TEMP, so na voljo v celotni ponudbi Oplovih modelov, ki jo sestavljajo ADAM, KARL, Corsa, Astra, Cascada, Insignia, Mokka X, Crossland X, Grandland X in Zafira, kupci pa lahko izberejo tudi skladne dizelske pogone.

“Oplov hiter prehod na Euro 6d-TEMP je del našega načrta za prevzem vodilne vloge pri zmanjšanju emisij avtomobilov,” je povedal Christian Müller, vodja razvoja. “Naslednji koraki so štirje elektrificirani modeli do leta 2020, vključno s Corso naslednje generacije z akumulatorskim električnim pogonom in Grandlandom X kot našim prvim priključnim hibridom. Do leta 2024 bomo povsem elektrificirani s hibridno ali akumulatorsko električno različico vseh modelov osebnih avtomobilov.”

Poleg palete na novo razvitih motorjev Opel obstoječe pogonske agregate dopolnjuje z najsodobnejšimi tehnologijami za nadaljnjo optimizacijo naknadne obdelave izpušnih plinov v skladu s standardom Euro 6d-TEMP. Tako je Zafira na primer na voljo z novo različico 1,6-litrskega bencinskega motorja z neposrednim vbrizgom. Vsi pogoni za Zafiro so zdaj opremljeni s filtrom delcev (vključno z bencinskimi motorji), dizelski motorji pa so dodatno opremljeni s tehnologijo za selektivno katalitsko redukcijo (SCR).

Nova različica bencinskega motorja razvije 100 kW/136 KM in je na voljo s šeststopenjskim ročnim ali avtomatskim menjalnikom (poraba goriva[1] petsedežnik: pri mestni vožnji 8,8–10,1 l/100 km, zunaj mesta 5,9–6,6 l/100 km, kombinirano 7,0–7,9 l/100 km, kombinirane emisije CO2 160–182 g/km). Dvodelni povezani filter delcev v gorivu (GPF) omogoča optimalno regeneracijo (oksidacijo delcev, ki se naberejo v filtru) in kar najbolj zmanjša emisije delcev.

V postopku SCR za dizelske motorje se v izpušne pline vbrizgava tekočina AdBlue. Raztopina se razgradi v amonijak. Dušikovi oksidi (NOx) vstopajo v katalizator z izpušnimi plini in se nato selektivno reducirajo v dušik in vodo. Oplova vozila z dizelskim motorjem s sistemom SCR so skladna s standardom Euro 6d-TEMP in bodo tako izvzeta iz morebitnih prepovedi za vozila z dizelskim motorjem v središčih mest, o katerih trenutno poteka razprava v Nemčiji.

Kompaktni športni terenec (SUV) Opel Grandland X širi paleto pogonov za Oplova vozila z novim dizlom. Novi motor je z inovativnim oksidacijskim katalizatorjem/adsorberjem NOx, ki ju dopolnjuje selektivna katalitska redukcija (SCR), zasnovan skladno s strogimi zahtevami prihodnjih emisijskih predpisov.


Novi 1,5-litrski štirivaljni motor s turbopolnilnikom razvije 96 kW/130 KM in največji navor 300 Nm pri 1750 vrtljajih v minuti, dopolnjuje pa ga šeststopenjski ročni menjalnik (poraba goriva[1] pri mestni vožnji 4,7–4,7 l/100 km, zunaj mesta 3,8–3,9 l/100 km, kombinirano 4,1–4,2 l/100 km, kombinirane emisije CO2 108–110 g/km) ali napredni osemstopenjski avtomatski menjalnik (poraba goriva[1] pri mestni vožnji 4,4–4,5 l/100 km, zunaj mesta 3,9–4,0 l/100 km, kombinirano 4,1–4,2 l/100 km, kombinirane emisije CO2 108–109 g/km). Osemstopenjski avtomatski menjalnik ne navduši le z nadvse uglajenim prestavljanjem, temveč zaradi zasnove z nizkim trenjem dodatno zmanjša porabo goriva in emisije.

Tudi 1,6-litrski dizelski motorji za Insignio so opremljeni s selektivno katalitsko redukcijo (SCR) (poraba goriva[1] modela Grand Sport z motorjem 1.6D z 81 kW/110 KM: mestna vožnja 5,2 l/100 km, zunajmestna vožnja 3,9 l/100 km, kombinirano 4,4 l/100 km, kombinirane emisije CO2 116 g/km; Sports Tourer: mestna vožnja 5,4 l/100 km, zunajmestna vožnja 4,2 l/100 km, kombinirano 4,6 l/100 km, kombinirane emisije CO2 121 g/km; poraba goriva[1]modela Grand Sport z motorjem 1.6D s 100 kW/136 KM: mestna vožnja 5,8–7,0 l/100 km, zunajmestna vožnja 4,2–4,6 l/100 km, kombinirano 4,8–5,5 l/100 km, kombinirane emisije CO2 126–144 g/km; Sports Tourer: mestna vožnja 6,0–7,0 l/100 km, zunajmestna vožnja 4,5–4,7 l/100 km, kombinirano 5,0–5,5 l/100 km, kombinirane emisije CO2 132–146 g/km).

Kljub varčni porabi goriva Insignia 1.6D navduši z vrhunsko zmogljivostjo, saj iz mirovanja pospeši do 100 km/h v 10,5 sekunde in doseže največjo hitrost 212 km/h.

Oplova ofenziva Euro 6d-TEMP se nadaljuje z Astro. 1,6-litrski bencinski motor s filtrom delcev v bencinu (GPF) in šeststopenjskim ročnim ali avtomatskim menjalnikom razvije moč 147 kW/200 KM in 300 Nm navora, Astro v obeh karoserijskih izvedbah požene do največje hitrosti 235 km/h, iz mirovanja do 100 km/h pa pospeši v 7,8 (kombilimuzina) oziroma 7,9 (Sports Tourer) sekunde (poraba goriva[1] kombilimuzine: mestna vožnja 8,2–8,4 l/100 km, zunajmestna vožnja 5,0–5,4 l/100 km, kombinirano 6,2–6,5 l/100 km, kombinirane emisije CO2 144–151 g/km; poraba goriva[1]Sports Tourerja: mestna vožnja 8,3–8,5 l/100 km, zunajmestna vožnja 4,9–5,5 l/100 km, kombinirano 6,2–6,6 l/100 km, kombinirane emisije CO2 144–154 g/km).

1,6-litrski turbodizelski motor s 100 kW/136 KM in 320 Nm navora (poraba goriva[1] s šeststopenjskim ročnim menjalnikom: mestna vožnja 5,3–5,5 l/100 km, zunajmestna vožnja 3,9–4,1 l/100 km, kombinirano 4,4–4,6 l/100 km, kombinirane emisije CO2 116–121 g/km; poraba goriva[1] s šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom: mestna vožnja 5,9–6,1 l/100 km, zunajmestna vožnja 3,9–4,2 l/100 km, kombinirano 4,6–4,9 l/100 km, kombinirane emisije CO2 122–130 g/km) za kombilimuzino Astro je za dodatno zmanjšanje emisij dušikovih oksidov opremljen s tehnologijo za selektivno katalitsko redukcijo (SCR). Novi motor 1.6D bo v bližnji prihodnosti na voljo tudi s karavanom Sports Tourer.


[1] Meritve WLTP, za primerjavo preračunane v vrednosti NEDC.

Piškotki

Ta spletna stran za funkcionalnost strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Nekateri piškotki so bili morda že nameščeni v skladu z zakonodajo. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo

V redu