Sistem skrbi za vašo varnost, tako da se lahko v celoti prepustite užitkom v vožnji.
Naše inteligentne varnostne tehnologije i-ACTIVSENSE so zasnovane tako, da se lahko popolnoma prepustite užitkom v vožnji, ki vas čaka. Vozniku pomagajo prepoznati morebitne nevarnosti, preprečujejo trke, kadarkoli je to mogoče, in zmanjšujejo posledice nezgod, če se jim ni mogoče izogniti. Tako smo pri Mazdi znova poskrbeli, da je voznik povezan z avtomobilom v skladu s filozofijo Jinba Ittai.
SISTEM ZA PREPREČEVANJE NALETA S PREPOZNAVANJEM PROMETNIH ZNAKOV
S sistemom SCBS je mestna vožnja manj stresna. Vgrajena tipala nenehno nadzorujejo razmik in hitrost približevanja oviram pred vami ter lahko po potrebi pripravijo zavore na zaustavitev v sili. Sistem SCBS odlikuje funkcija zaznavanja pešcev, večje območje zaznavanja kamere, izboljšano območje hitrosti delovanja in največja hitrost, pri kateri se je mogoče izogniti trku. Sistem SCBS vključuje tudi funkcijo za prepoznavanje prometnih znakov, ki med vožnjo samodejno zaznava omejitve hitrosti, znake za prepovedan promet v eno smer in konec veljavnosti prometnih znakov. Če voznik prekorači hitrost, zaslon »Active Driving Display« in navigacijski** zaslon aktivirata vidno in zvočno opozorilo.
ADAPTIVNI ŽAROMETI Z LED TEHNOLOGIJO
Mazdine adaptivne žaromete LED (ALH) smo razvili z namenom doseči idealno vidljivost pri nočni vožnji. Sistem ALH zagotovi, da bo za vas in druge udeležence v prometu vožnja prijetna, varna in sproščena, kar omogočajo njene tri edinstvene funkcije. Dolge luči brez bleščanja zaznajo položaj vozila pred vami ali nasproti vozečega vozila in izklopijo del svetil LED. Pri zasenčenih lučeh svetila LED osvetlijo širše območje na obeh straneh ceste in tako olajšajo vožnjo v križiščih in ovinkih. Pri vožnji po avtocesti sistem samodejno dvigne optično os žarometov za boljšo osvetlitev na večji razdalji.
SISTEM ZA NADZOR VOZNIKOVE ZBRANOSTI DAA
Sistem za nadzor voznikove zbranosti (DAA) je zasnovan za zaznavanje vseh sprememb pri vožnji, ki so posledica utrujenosti. Stalno spremlja vašo vožnjo in če zazna utrujenost, se neposredno v vašem vidnem polju pokaže opozorilni simbol, ki vam predlaga premor. Zato se od časa do časa aktivirajo vidni in zvočni opozorilni signali. Sistem je zasnovan za zmanjševanje števila nesreč, ki jih povzroči nepozornost zaradi utrujenosti, in deluje tako, da »prouči« vaše vedenje pri vožnji s hitrostjo vsaj 65 km/h in spremlja kot volana ter hitrost vozila, nato pa te podatke združi z informacijami, ki jih zagotavlja naprej usmerjena kamera.
SISTEM ZA POMOČ PRI OHRANJANJU VOZNEGA PASU IN SISTEM ZA OPOZARJANJE NA ZAPUŠČANJE VOZNEGA PASU
Sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu (LAS) pri hitrosti več kot 60 km/h na osnovi naprej usmerjene kamere spremlja cestne označbe in pomaga pri krmiljenju tako, da ustrezno usmeri vozilo in voznika opozori s tresenjem volana ali zvočnim opozorilom. Mazdin sistem za opozarjanje na zapuščanje voznega pasu (LDWS) zaznava označevalne črte voznega pasu na cestišču in voznika opozori, če začne nenamerno zavijati s svojega voznega pasu. Če pri zamenjavi voznega pasu vključite smernik ali začnete pospeševati, sistem prepozna manever kot nameren in ne sproži zvočnega opozorila.
NAPREDNI SISTEM ZA NADZOR MRTVIH KOTOV Z OPOZORILOM NA PROMET ZA VOZILOM
Napredni sistem za nadzor mrtvih kotov z opozorilom na promet za vozilom (ABSM z RCTA) na osnovi radarskega tipala s tehnologijo milimetrskih valov spremlja mrtve kote ob straneh vozila in za njim ter vas opozori na približujoča se vozila, preden zamenjate vozni pas. Sistem začne delovati pri hitrosti več kot 30 km/h. Če vključite smernik, ko sistem zaznava, da se vam od zadaj približujejo vozila, vas opozori z utripajočo lučko v ustreznem zunanjem ogledalu in zvočnim signalom. Isto tipalo sistem uporablja tudi za funkcijo RCTA, ki omogoča spremljanje okolice vaše Mazde pri vzvratni vožnji in vas opozori, če zazna približevanje vozil s strani.
POMOČ PRI SPELJEVANJU V STRMINI HLA
Če se vozilo ustavi na klancu, se samodejno vključi Mazdin sistem za pomoč pri speljevanju v strmini (HLA), ki omogoči lažje in varnejše speljevanje brez kakšnega posebnega truda. Pri speljevanju v klanec ta funkcija na podlagi samodejne zavore preprečuje premikanje vozila nazaj, ko nogo premaknete z zavore na stopalko za plin. Na blagih klancih se samodejna zavora izključi v hipu, ko pritisnete stopalko za plin, in tako zagotovi gladko speljevanje.
MAZDIN RADARSKI TEMPOMAT MRCC
Mazdin radarski tempomat (MRCC) omogoča, da nastavite in vzdržujete hitrost vozila brez pritiskanja stopalke za plin. Sistem, ki uporablja radarsko tipalo s tehnologijo milimetrskih valov v sprednji maski, spremlja in ocenjuje relativno hitrost ter oddaljenost vozila pred vami in prilagaja hitrost, da ohrani varnostno razdaljo. Na ta način vas razbremeni pri dolgih vožnjah, da se lažje prepustite užitkom v vožnji.
Konfigurirajsi svojo Mazdo, po želji na povezavi: https://www.mazda.si/konfiguriraj-landing/