Mazdin evropski trojček nagrad za tehnologijo in dizajn

Objavljeno: 10. 7. 2018

Za Mazdo se je leto 2018 pričelo s trojčkom prestižnih nagrad v Parizu, Bruslju in Milanu za tehnološke inovacije in izvrsten dizajn.


  • SKYACTIV-X, prvi komercialni bencinski motor na svetu s kompresijskim vžigom, je v Milanu v Italiji osvojil nagrado Quattroruote Global Tech za najpomembnejšo tehnološko inovacijo leta
  • V Parizu na Mednarodnem avtomobilskem festivalu 2018 je bil Mazda Vision Coupe okronan za najlepši konceptni avtomobil leta
  • Na avtomobilskem salonu v Bruslju 2018 je SKYACTIV-X osvojil nagrado FuturAuto 2018 za avtomobilistično inovacijo, ki jo podeljuje Združenje Belgijskih novinarjev za avtomobilizem in mobilnost (UJBAM)


Kiyoshi Fujiwara, višji izvršni direktor Mazda Motor Corporation je ob tej priliki izjavil:

"Verjamemo, da bo SKYACTIV-X odprl vrata našim sanjam o bencinskem motorju, ki je energetsko učinkovit in nudi odzivnosti in pospeševanje dizelskega motorja. Ob linearnem podajanju moči bo tih kot bencinski motor in nudil učinkovitost, ki se bo približala idealnemu notranjemu zgorevanju. Zelo sem ponosen na naše inženirje. Te nagrade nas opogumljajo in vzpodbujajo, da še povečamo naše napore in omogočimo dostopnost te inovativne tehnologije vsem našim kupcem ob najvišjem nivoju kakovosti.“


Kevin Rice, direktor oblikovanja pri Mazda Motor Europe, je dodal:

"Odkar smo na Tokijskem avtomobilskem salonu predstavili Vision Coupe, zadnjo razvojno stopnjo dizajna „KODO – duša gibanja“, smo bili deležni silnih reakcij. Prejeti tako prestižno nagrado v Parizu, ob nagradah iz Milana in Bruslja za naše tehnološke dosežke, predstavlja neverjeten pričetek leta 2018.“

Opomba urednikom:

SKYACTIV-X uporablja z iskro kontrolirano kompresijsko polnjenje (SPCCI - Spark Control Compression Ignition), inovativen sistem Mazdinega lastnega razvoja in omogoča gladek prehod med vžigom z iskro običajne zmesi zraka in goriva ter kompresijskega vžiga izrazito siromašne zmesi. Na ta način kombiniramo prednosti bencinskih (doseganje visokih vrtljajev in čistih emisij) in dizelskih (superioren odziv pospeševanja pri nizkih vrtljajih ob nizki porabi goriva) motorjev, povečana učinkovitost in vrtilni moment do 30% v primerjavi z aktualnim SKYACTIV- G bencinskim motorjem. Obenem smo uspeli znižati porabo za 20%.

Piškotki

Ta spletna stran za funkcionalnost strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Nekateri piškotki so bili morda že nameščeni v skladu z zakonodajo. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo

V redu